zaterdag 31 juli 2010

Epcot

Vrijdag 30 juli 2010

Vandaag is het laatste Disneypark aan de beurt Epcot. Het lukt om er net over 9 uur te zijn. We gaan eerst naar Soarin en halen ook gelijk een fastpass.  Het is echt een leuke attractie. Nikki mag er nu ook in en dat is toch wel leuk met zijn allen tegelijk.
Met de disneyfiguren op de foto mag er bij ons natuurlijk niet aan ontbreken.

Nemo
Spaceship Earth
Testtrack

Om 2 uur vertrekken we weer naar de villa om daar nog even te zwemmen.
Om 4 uur vertrekken Wouter en Jamie dan naar Tampa, want ze gaan naar een concert van Rihanna.

Nikki en ik maken er een meidenavond van. We gaan eerst verven, kwartetten, eten kippensoep (niet zo lekker) en kijken een film van Dora. Dan lezen we nog een boekje en gaat Nikki alweer slapen.


Met de hele avond nog voor me ruim ik eerst de troep even op en lees alle blogs even bij, daar heb ik normaal niet zoveel tijd voor en ga dan lekker naar 3 afleveringen van mijn favouriete serie op DVD kijken.
Dat doe ik thuis alleen maar als ik aan het strijken ben, dus ik heb helemaal een vakantiegevoel.
Ik ben blij als ze er om kwart over 12 weer zijn en ze hebben het heel leuk gehad en hoor alle enthousiaste verhalen aan. Ze hebben bij de Mac gegeten, waren veel te vroeg bij het stadion en die Amerikanen kwamen weer allemaal met koelboxen en stoelen aanzetten en alles mag mee naar binnen.
Wouter heeft wel leuk kunnen filmen maar had spijt dat hij voor de foto's de Canon niet had meegenomen.








6 opmerkingen:

  1. hoi Barkies,

    dat concert zou ook wel wat voor onze oudste zijn. Maar is even gaan bekijken of er iets is als wij in Amerika zijn. Ben weer bijgelezen en jullie genieten er zeker van. Veel plezier bij Uggs, maar dat zal vast wel goed komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij genieten nog steeds van de verslagen en foto's van jullie.
    Zo te zien gaat alles ok, net zoals hier.
    groetjes en kusjes weer.
    oma en opa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He gaaf zo,n concert, maar ook Epcot is prachtig. Soarin en Test Track zijn daar wel onze favo's.

    Nog heeel veel fun hoor!

    Groetjes

    Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat bijzonder zeg om een concert bij te wonen in Amerika.
    Is vast een ongelofelijke belevenis geweest.
    Aan de andere kant is een avondje "thuis" ook
    lekker.
    Veel plezier nog verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in Amerika een concert meemaken moet top zijn !!! ben jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai, super Jamie dat het zo leuk was!
    Nikki, mooie verftekening van Dora!
    Veel plezier weer en we blijven jullie volgen (als we verbinding hebben, ha ha).
    Liefs, de buurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen