maandag 2 augustus 2010

Update over de Uggs

De UGG'S winkel is niet echt super groot.
De korte laarsjes met bont waren $ 90. Wij hadden deze in een klein maatje gekocht maar volgens Wout waren ze er ook in grote maten???
De lange laarzen met aan de achterkant gekruist elastiek waren $ 160
Er waren ook nog lange modellen met aan de achterkant een rits, ik weet niet hoe duur die waren. Ook waren er nog korte modelletjes in allerlei kleuren.
Verder waren er allerlei schoenen en slippers van Uggs.
We hebben nog wel om korting gevraagd bij afname van 3 stuks, maar die gaven ze niet, omdat ze nog maar net open waren.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van prijzen en laatste modellen van UGG'S, maar voor die kleine koop ik daar in Nederland alleen laarzen voor in de uitverkoop en ik vond deze super leuk staan.
Is $ 160 duur voor UGG's, volgens mij niet?

3 opmerkingen:

  1. 160 dollar voor het nieuwste model Uggs is absoluut niet duur. Hier heb je ze waarschijnlijk niet onder de 200 euro! Tnx voor de update. Ik hoop zooo dat ze 'mijn' Uggs hebben als ik ga in september!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Barkies,

    Ben even zo vrij geweest een verwijzing naar het forum te maken van de Ugg's. Staat een topic over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze hebben dus hier ook slippers. Drie weken geleden kregen we in andere winkels nog te horen: hard to get...
    Volgend jaar beter.
    Bedankt voor de info.

    BeantwoordenVerwijderen