woensdag 11 augustus 2010

Niets bijzonders in Orlando

Dinsdag 10 augustus 2010

Na weer een drukke dag gisteren hebben we niet echt een planning. We staan in ieder geval niet vroeg op. We besluiten het eens anders te doen. We beginnen lekker relaxed bij de villa en willen dan later in de middag naar een zwempark gaan. Het is best zonnig, maar als we aan het zwemmen zijn gaat het rommelen en even later gaan we er maar uit. Niet veel later is er weer een enorme regenbui en we kleden ons maar aan. We maken een begin met koffers pakken bah... en na de lunch vertrekken we naar Jo-ann en nemen de zwemspullen mee.
Als we bij de Jo-ann zijn horen we een paar flinke klappen en we stappen over naar plan 2.
We hadden de meiden nog niet blij gemaakt, maar we gaan naar Disney Quest en daar vermaken we ons tot ongeveer 5 uur.
We beginnen toch weer met de piratenboot en we zinken dit keer met Jamie als kapitein.  Daarnaast kun je in een roeiboot peddelen alsof je leven er vanaf hangt.
Op het vliegende tapijt van Aladdin heb ik mijn masker afgezet, want ik werd helemaal onpasselijk van de lucht en neem me voor nou nooit meer zo'n masker op te zetten, veel te zwaar.
Toevallig is het bijna tijd om een tekencursus van Mickey te volgen en dit vind Jamie weer erg leuk en Nikki gaat met Wouter naar het kindergedeelte.



Jamie en ik doen nog Buzz Lightyear, maar dat is niets voor mij. Ik raak niks en omdat wij wel geraakt worden draaien we alleen maar rondjes.
Tegen half 6 moeten we de meiden weer meeslepen en gaan eten bij Perkins op de 27.
Eigenlijk hebben wij er wel genoeg van, maar de meiden willen hier kippensoep eten.
Ik mag even alleen de Michaels naar binnen voor de laatste scrapspulletjes. Het is hier nu ook uitverkoop, maar de Jo-ann is volgens mij goedkoper. Wouter neemt de meiden mee naar een grote sportwinkel, maar helaas ik kan me niet verbergen en ze hollen de rijen langs om me te vinden. Natuurlijk komen ze met van alles aanzetten, en blijven maar kwekken en proberen me te helpen met dingen zoeken. Eigenlijk wel gezellig....
We zijn lekker op tijd thuis en hebben nog even tijd voor een spelletje en een boekje lezen. 





We hopen nu maar dat het weer op onze laatste dag een beetje meewerkt en dat we kunnen gaan doen wat we in gedachten hebben.


Trouwens onze lay-out van Mickey Mouse hebben we gepikt van een vroegere lay out van Penpe. Maar volgens ons als je naar Jelly Pages gaat en Disney aanklikt krijg je allerlei verschillende lay-outs.
We hadden gegoogled Disney lay outs voor Blogger.
Er is ook wel eens een onderwerp geweest hierover op Orlandotips.

6 opmerkingen:

  1. Helaas komt het einde al weer in zicht. Maar gewoon nog niet aan denken, blijf genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, helaas is het toch weer tijd om zo langzamerhand de koffers te gaan pakken...

    De Michael's en Jo-Anns lopen wij ook regelmatig in om rond te kijken en om de bestellingen die wij per email krijgen af te werken.

    De lay-out van de blog geeft mij wel een vertrouwd gevoel, maar moest de 1e keer wel ff met mn ogen knipperen want dacht dat ik op mn eigen blog zat te kijken ;-)

    Voor de volgers die onze blog toen hebben gemist : http://penpeintheusa-dec2009.blogspot.com/

    Groetjes en maak er de laatste dag nog wat moois van,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Het zit er voor jullie jammer genoeg bijna op. Dat geldt voor ons toch ook wel een beetje, want het was iedere dag heel leuk om juliie op deze manier te volgen. Wij hebben ervan genoten en wensen jullie (misschien wel wat vroeg) alvast een pretige terugvlucht. De vlucht van vorige week had ca. 2 uur vertraging, maar wij zien jullie op Schiphol.
    Groetjes en XXX van oma en opa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie lay out

    Disney quest gaan we ook eens bezoeken, ben benieuwd, want de reacties hierop zijn op en af ... Ieder zn smaak zeg ik maar :)

    Geniet van de laatste dag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaat het snel zeg, maar wat hebben jullie het lekker. Knijp de Florida tube helemaal leeg morgen hoor!!

    Ik lees graag nog wat jullie hebben gedaan.
    Wij vinden het heerlijk zo in de ochtend..even lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het blog van Pieter en Petra wel gelezen maar kon me niet meer herinneren dat het dezelfde layout was. Ik ga ook eens op Orlandotips kijken, bedankt voor de tip.
    Hopelijk kunnen jullie de laatste dag doen wat jullie van plan waren, geniet er in ieder geval van.

    BeantwoordenVerwijderen