zondag 8 augustus 2010

Gevaar op de weg

Zaterdag 7 augustus 2010

Jamie kan lekker uitslapen als Nikki nog bij ons in bed kruipt. Ons plan voor vandaag is om te gaan ontbijten bij Cracker Barell en gelijk bij Prosner Park nog even wat winkels te bezoeken om daarna lekker te gaan zwemmen bij de villa en laat in de middag nog naar AK te gaan voor een paar leuke attracties.
We zijn heel sloom, het is al twaalf uur als we hebben ontbeten ofwel geluncht. We gaan nog een keer de JC Penny's in en hebben het nu helemaal in de gaten met de korting. Ik ga me nu wel een beetje zorgen maken om de koffers, maar volgens Wout gaat het nog steeds lukken.
Voor Jamie slagen we voor een leuke kerstjurk en ik heb er een gepast en Nikki heeft schoenen met lichtjes, echt leuk. Wouter is natuurlijk niet aan bod gekomen, maar dat heb je met 3 dames. Hij moest elke keer andere maten etc aanslepen en ondertussen is het tijd om terug te gaan naar de villa. Het is een beetje raar weer, we gaan wel zwemmen maar niet lang want het rommelt, dus we gaan op pad. Niet naar AK maar naar Disney Quest. Het bestaan hiervan hebben we tot nu toe nog geheim kunnen houden voor Jamie. We vinden het zelf niet zo geweldig omdat ik het er net zo vind als in een PlayCity, geen ramen en alleen maar herrie om je heen zodat je er koppijn van krijgt. Maar inderdaad ze vinden het allebei helemaal leuk.





3 Barkies achter een flipperkast

Eigenlijk is het best wel leuk, op het laatst gaan we nog in een attractie waarbij Wouter het schip moet besturen en wij moeten schieten op piratenboten en zo schatten veroveren. Maar om 6 uur vinden we het welletjes. We hebben nog een kleine missie in Disney Marketplace. We hadden leuke Cinderella schoentjes gezien in een Disneywinkel, maar in het park hadden ze andere zonder lichtjes. We hadden nog hoop dat ze hier wel waren, maar helaas we hebben nu toch die andere maar gekocht.

Verder nemen we ons altijd voor, als je iets leuk vind moet je het gelijk kopen, maar helaas het ging alweer mis. Op dag 1 een leuk beeldje gezien, nergens meer te koop natuurlijk ook hier niet, maar een aardige Disney medewerker heeft rond gebeld en uiteindelijk moest het begeerde beeldje nog in het Hilton hotel te koop zijn. Nou kost het maar $ 12 dus daarom hadden ze er hier nog heel veel van. Missie toch nog een beetje geslaagd dus.


We eten weer bij Perkins en het lukt ook nog om 8 uur weer terug te zijn en Nikki ligt voor 9 uur te slapen.
Eigenlijk had ik me voorgenomen om alleen nog even te gaan shoppen, maar als ik probeer te rijden veroorzaak ik echt ongelukken. Ik kan het niet onder de knie krijgen om mijn voet weg te halen bij de rem en als je het pedaal maar even aanraakt, sta je dus echt stil met een gierende banden. Wouter hoorde me een straat verder remmen, dus ik rij maar terug en rem nog een keer om te demonstreren dat ik het echt niet kan en Wout vind het ook wel een goed idee als ik toch maar niet ga.


9 opmerkingen:

  1. Lekkere dag hoor, het was inderdaad donker weer, jullie zijn geslaagd met shoppen ;-))

    Perkins... daar hebben wij nog niet gegeten.
    Gooi ik in de groep!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn ook benieuwd naar Disney quest. Was er eigenlijk veel volk ?

    Ik ben blij dat wendy under 25 is ! want haar had ik ook liever niet zien rijden met automatic :)

    Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja & family,

    Zo vaak als wij bij Cracker Barrel aan Hwy27 komen hebben wij er nog nooit ontbeten. Toch maar eens een keertje doen, ben benieuwd wat onze vriendin Shirley ons dan serveert :-)

    Perkins is inderdaad ook goed en niet duur.

    Maar ik zou wel eens willen zien hoe jij daar autorijdt, kan me niet voorstellen dat je problemen hebt met een automaat. Maar in ieder geval zie ik dus over een paar weken allemaal remsporen op de Scrub Jay Way ?

    Groetjes & tot morgen,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline

    rijden in een automaat is voor mij ook altijd even wennen hoor. Met regelmaat zie ik dan ook de voorruit van heel dicht bij!! Maar als ik het dan weer onder de knie hebt dan rijdt het als een zonnetje. Het is misschien toch even een kwestie van doorzetten?
    Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid, nog vele jaren. Wat betreft die koffers.......ach de koffers zijn in Amerika zeer goedkoop (weet ik uit ervaring) en de 50 euro extra weeg niet op tegen alle kortingen en bijzondere dingen die je daar wel hebt en niet in Nederland ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Onze 'andere' Jacqueline heeft het over 50 euro voor een extra koffer, maar dat moet zijn $50 dat is omgerekend 36 euro... dus ik zou zeggen : 'shop til you drop' :-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij hebben jullie een hele leuke dag achter de rug. Op naar de volgende dag.
    Wij dachten ook niet uit te komen met de koffers maar dat viel reuze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij stonden vandaag bij Disney Quest voor de deur, maar het was echt super druk, zowel bij de kaart verkoop als bij het naar binnen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo is dat, shop till you drop !! Voor 50$ extra een koffer extra in het vliegtuig. Dat heb je er zo uit met alle kortingen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een gezellige dag weer, in DisneyQuest.
    Ja, als je iets leuks ziet moet je het meteen kopen. Wij zijn er ook eens mee op de koffie gekomen met een mooi fotoalbum. Nergens meer te krijgen. We hebben werkelijk elke Disneywinkel bekeken. En twee jaar later was hij er weer volop, maar toen zaten de foto's in een ander album.

    Geniet nog even!!

    BeantwoordenVerwijderen